perjantai 2. huhtikuuta 2010

Kaulahuivin tynkä

Vaikka kovasti vaikuttaisi että en enää muuta teekään kuin riekun tangossa, niin kyllä minä joutessani annan kehon levätä ja näpertelen jotain pientä käsilläni.

Oikojalla odotellessani olen aikani kuluksi neulonut kaulahuivia virolaisesta villasta. Itseasiassa minulla on nykyään laukussani aina jokin pieni työ, jota voin jatkaa silloin kun joudun odottelemaan.

Huivista tuli kaunis, mutta niin harmittavan lyhyt. Minun pitäisi varmaan kastella se ja laittaa pingotukseen, mutta se ei kuulu tapoihini.


Malli on peräisin elann.com-sivustolta ja on nimeltään Voyager Lace Stole in Alpaca Fina. Malli on/oli ilmainen, mutta näköjään nykyään ohjeen näkeminen vaatii sisäänkirjautumisen.

Lankaa meni 85 grammaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kuulla,että sä tykkäät neulomisesta.Mäkin neuloin aikoinani mm.vauvan vaatteita,mutta nyt siittä on jo sen verran monta vuotta aikaa,että olen tainnut unohtaa taidon perusjuttua lukuunottamatta.
Tästä tuli hieno!

Iloista ja hyvää pääsiäistä♥