tiistai 25. helmikuuta 2014

Andalousie-kolmiohuivi

Televisioviihdyke-huivini on viimeinkin valmistunut ihan siihen asti että sain sen jopa kuvattua.
Kauanko lie mennyt sen tekemisessä. Olen tehnyt sen oikeastaan kahteen kertaan. Ensimmäinen malli oli täysin susi ja lanka loppui ennen kuin olin päässyt edes puoleen väliin huivia. Mielestäni olin katsonut että langan pitäisi siihen riittää, mutta toisin kävi.
Tämän mallinkin kohdalla lanka melkein riitti, mutta onneksi valitsemani malli on siitä kiitollinen että reunakuvion pystyy lopettamaan siinä vaiheessa kun alkaa epäilyttämään langan riittävyys.

Malli on GarnStudio Drops Designin Andalousie.

Andalousie-kolmiohuivi
Lehtikaupassa sattui käteeni osumaan Diana Myssyjä ja asusteita-lehti. Siinä on täsmälleen saman huivin ohje... Malli 44 Neulottu reikäkuviohuivi. Kuvan yhdessä nurkassa on sentään pienellä kirjoitettu "Tuotanto: Drops Design".

Mitähän minä seuraavaksi alkaisin tekemään televisiota katsellessani. Eilisen päivän virkkasin suodatinpusseille koteloa ja tänään olisi tarkoitus laittaa jotain hassua koristetta vielä siihen. Ehkä jatkan keskeneräisten sukkien tekoa. Niitä minulla ei olekaan tullut vähään aikaan tehtyä, sillä lauantaisin olen auttanut ihmisiä neulonnan perusteisiin.

Ei kommentteja: